Jak LocDoc funguje?
LocDoc je aplikace, která automaticky kategorizuje různé papíry, mapy, rozhodnutí, protokoly a podobné dokumenty. Na základě analýzy jejich obsahu určuje jejich umístění a datum. Tímto způsobem aplikace vytvoří databázi prostorových dokumentů. K dosažení tohoto cíle v krátkém čase je modul kategorizace založen na nástrojích strojového učení, které se nejprve „naučí“ analyzovat vzorky dokumentace a poté pomocí optimálně vyladěného modelu roztřídí dokumenty pro organizaci.
Uživatel získá intuitivní aplikaci pro efektivní vyhledávání konkrétních dokumentů, jejich vyhledávání na mapě a prohlížení jejich obsahu.
Jak funguje kategorizace?
- Typ (např. mapa skutečného stavu, vnitřní schéma stanice, protokol pro přijetí připojení, podmínky připojení)
- Datum (např. protokol, správní rozhodnutí, vydání podmínek)
- Umístění (např. PSČ investice, registrační číslo pozemku)
Dělící typy dokumentů jsou specifické pro průmysl nebo samotnou organizaci. V současnosti podporuje modul kategorizace LocDoc 11 kategorií. Patří sem například: podmínky připojení, mapy, interní schémata, náčrtky z terénu, tabulky souřadnic, rozhodnutí nebo protokoly. Tyto kategorie se perfektně hodí pro energetický průmysl, ale lze je také použít v jiných organizacích, jako jsou plynárenské nebo teplárenské společnosti. Model AI/ML (umělá inteligence/strojové učení) zahrnutý v modulu kategorizace lze během implementace přizpůsobit potřebám zákazníka.
LocDoc v procesu digitalizace papírových dokumentů
LocDoc je zvláště užitečný v organizacích, které:
- Připravují dokumentaci o své infrastruktuře a investicích v reálném čase nebo v papírové podobě
- Používají papírovou dokumentaci související s periodickými činnostmi prováděnými na infrastruktuře
- V různých obchodních procesech používají informace pocházející z obtížně dostupných papírových dokumentů
- Chtějí svým zaměstnancům poskytnout pohodlný přístup k úplným a aktuálním informacím o geograficky rozptýlených objektech a infrastruktuře.
LocDoc je rychlý první krok k plné digitalizaci a vytvoření databáze GIS.
Co získáte při přesné kategorizaci vašich archivů?
Snadný přístup k dokumentaci pro celou společnost – zvýšená efektivita v klíčových obchodních procesech
Bezpečné a snížené náklady na výstavbu a údržbu archivů dokumentace
Snadné použití – LocDoc je k dispozici jako cloudová služba
Možnost vizualizace dokumentů na mapě v kontextu síťových objektů