Zjistěte, jak GeoTraxx, systém pro optimalizaci tras, pomohl Livre zefektivnit každodenní organizaci úkolů a výrazně zlepšit služby zákazníkům.
Výzvy
Livre poskytuje služby populárnímu nábytkářskému řetězci a aby splnila vysoká očekávání klienta, potřebovala společnost účinný systém pro organizaci pracovních úkolů v terénu. To bylo obzvláště důležité, protože klientská společnost pokračovala ve svém online prodeji i přes zavření kamenných obchodů. Společnost nikdy předtím nepoužívala žádný systém k zaznamenávání a plánování úkolů nebo tras. Záznam a provedení úkolů bylo provedeno pomocí populárních tabulek. Všechny dokumenty související s poskytováním služeb (např. Protokoly o přijetí) byly generovány ručně, což zabralo mnoho času a neobešlo se bez chyb.
Poskytování zpráv o provedených úkolech v reálném čase však bylo jednou z podmínek, které výrobce nábytku zahrnoval do výběrového řízení na doručovací společnost. Systém pro zvládání přepravních úkolů se tak stal klíčem k slibné spolupráci s významným hráčem na trhu. Podle systému definovaného Livrem měl systém:
zkrátit dobu registrace úkolu, aby zákazníci nemuseli dlouho čekat na informace o datu dodání objednaného nábytku
automaticky generovat přepravní dokumenty (protokoly o přijetí, přepravní karty vozidel, přepravní objednávky) pro nábytkový řetězec a Livre
sbírat fotografie podepsaných přejímacích protokolů a dalších dokumentů a posílat je nábytkářské společnosti
přikládat dodací listy k faktuře nábytkářské společnosti
Řešení
Proč GeoTraxx?
Klient si vybral systém pro optimalizaci tras, GeoTraxx, kvůli možnosti rychlé implementace. GeoTraxx je k dispozici v cloudu, takže službu lze snadno spustit za 24 hodin a klient se může vyhnout nákladům na pokročilou hardwarovou infrastrukturu nezbytnou pro rozsáhlé optimalizace.
Další funkce, které určovaly výběr řešení, byly následující:
- Vysoká flexibilita systému GeoTraxx, která umožnila mapování složitých logistických procesů
- Možnost objednání dalších funkcí do systému
- Možnost efektivního přijímání objednávek od zákazníků na místě zákaznického servisu (díky modulu návštěv).
- Hlášení pro výrobce nábytku v reálném čase (přístup jen pro čtení).
- Možnost generovat specializované zprávy na vyžádání nábytkářské sítě pomocí FME, platformy pro integraci dat.