Servisní technici v terénu každý den hlásí změny v síťové infrastruktuře. Specializované aplikace, jako je NIMS Outages, tento úkol usnadňují a urychlují.
Poté, co technici vyřeší výpadky napájecích kabelů, jsou povinni podat zprávu o opravě, ve které definují změny, které v síti provedli. Musí také připravit schéma, které jim pomůže přesně lokalizovat poškozený prvek.
Takové zprávy se obvykle připravují ručně na papír. To je však spojeno s mnoha nepříjemnostmi:
- shromážděné údaje mohou být nepřesné nebo neúplné
- psaní zpráv a kreslení schémat ručně v terénu je nepohodlné
- poté, co technik dokončí práci, trvá dlouho, než se změny projeví v modelu sítě. Tým spravující síťové zdroje může změny zahrnout do modelu sítě až poté, co obdrží zprávu technika.
Aktuální informace o síti jsou klíčové pro provoz samotné sítě i celé společnosti. To může zajistit nástroj, který výrazně zlepšuje sběr dat.
Naše mobilní aplikace NIMS Outages, umožňuje technikům vytvářet požadované zprávy týkající se oprav napájecích kabelů přímo z jejich chytrého telefonu nebo tabletu. Takové zprávy obsahují všechna potřebná schémata, a shromážděné informace lze okamžitě sdílet s týmem správy dat.
Aplikace se ovládá hlasem a dotykem, což výrazně zjednodušuje a urychluje práci technika. Data jsou prostřednictvím aplikace shromažďována standardizovaným způsobem, což zvyšuje jejich kvalitu.