V běžném životě každé společnosti jsou úkoly, které působí naprosto nevyhnutelně. Jsou monotónní, opakující se a především časově náročné.
Společnost Stoen Operator, jeden z klíčových hráčů na energetickém trhu, není výjimkou. Každý měsíc společnost obdrží zhruba 150 smluv o závazku a dokumentů a informace z každého z těchto podkladů musí být zaneseny do databáze. Tato práce se dosud prováděla ručně. Nejenže to byl pomalý a neefektivní proces, ale způsoboval i řadu dalších problémů – včetně zvýšeného rizika chyb v kopírovaných údajích a zpoždění v investičních procesech.
Pro nápravu tohoto problému se společnost Stoen Operator rozhodla využít podpory moderní technologie – iDoc řešení – IT nástroje, který využívá umělou inteligenci k automatickému zpracování dokumentů.
Jak iDoc funguje?
Pomocí modelů umělé inteligence systém automaticky čte a interpretuje informace na naskenovaných stránkách dokumentů. Po zpracování dokumentů osoba odpovědná za dohled nad procesem digitalizace dat ověří data přečtená systémem iDoc, aby byla zajištěna jejich 100% přesnost. Pokud je vše v pořádku, jsou data nahrána do databáze.
Seznamte se s podrobnostmi spolupráce společností Globema a Stoen Operator
Pokud chcete zjistit:
- Jak vypadala implementace iDoc ve společnosti Stoen Operator?
- Jak použití iDocu umožnilo urychlit archivaci papírových dokumentů našeho klienta?
- Jaké další procesy se zlepšily a jaké další výhody přineslo používání iDocu?
- Jak dále plánuje společnost Stoen Operator využívat iDoc?