Řešení pro řízení terénních pracovníků společnosti Globema a našich partnerů Vám mohou pomoci zlepšit efektivitu Vašich terénních pracovníku pomocí sledování polohy v reálném čase, optimalizování dispečinku a automatizovaného řízení práce. Tyto všechny funkce jsou součástí intuitivních a před-integrovaných aplikací od společnosti Globema.

23-2018-06-29-22-2018-06-29-45

Řízení terénních pracovníků s pomocí Google Map

GeoTask pomáhá optimalizovat doručovací trasy pomocí údajů o hustotě provozu získaných z Google Map. Přímá komunikace s terénním pracovníkem přes mobilní aplikaci Vám nabízí možnost sledovat stav úkolů v reálném čase, a proto i plánovat reakci na případné zpoždění při dalších úkolech. Sbírání informací z terénu je možné několika způsoby: fotografie, vytvoření hlasové zprávy nebo vyplnění online formuláře.

JAK MŮŽE GLOBEMA POMOCT VAŠÍ ORGANIZACI?

Globema poskytuje kompletní soubor služeb pro implementaci a podporu řešení pro řízení pracovníků v terénu. V první řadě, naší konzultanti analyzují procesy Vaší organizace, aby Vám později mohli nabídnout to nejvhodnější řešení s použitím nejlepších technologií pro uspokojení Vaších potřeb. Implementaci a integraci řešení může vykonat výhradně společnost Globema ve spolupráci s lokálními partnery. Po uživatelském a administrátorském školení, a po tom, co je aplikace v produkčním prostředí, Globema začne poskytovat vzdálenou nebo „on-site“ podporu celému řešení (včetně integrací).

DOZVĚDĚT SE VÍCE

Používáním systémů na řízení terénních pracovníků můžete zvýšit efektivitu v plánovaní a výkonu úkolů až o 45%.

Jak to funguje?

Dispečerská aplikace

Dostupné nástroje umožňují dispečerovi řídit úkoly a monitorovat postup jejich plnění. Aktuální pozice terénního pracovníka a stav úkolu jsou zobrazeny na mapě s odlišnou ikonou a barvou.

Aplikace terénního pracovníka

Terénní pracovník má přístup k aktuálnímu seznamu úkolů. Každý úkol má svůj popis a obsahuje potřebné informace pro jeho dokončení. Úkol také obsahuje „životní cyklus“ takže dispečer může sledovat postup plnění.

GeoTask je navrhnutý pro:

Energetické společnosti a Telco
Přeprava a logistika
Veřejný sektor
Poskytovatelé služeb a další

Benefity

  • Optimalizace doručovacích tras založené na Google Mapách (včetně predikce hustoty provozu) pomáhá snížit náklady na přepravu, dokončit více úkolů a zajistit vyřízení úkolu včas.
  • Několik způsobů komunikace mezi terénním pracovníkem a dispečerem: vložení fotografie, vyplňování online formuláře nebo vložení poznámky.
  • Přímá komunikace s terénními pracovníky přes mobilní aplikaci Vám umožňuje nahlédnout na aktuální stav denního plánu a umožňuje případně udělat okamžité změny.
  • Analýza sbíraných dat vede ke zlepšení organizace práce, větší zákaznické spokojenosti a ke snížení nákladů.

GeoTask Vám pomáhá plánovat, sledovat a hodnotit výkonnost Vašich zaměstnanců. Toto snadno použitelné řešení zvyšuje kvalitu práce, kterou poskytujete Vaším zákazníkům.

Jaké benefity může GeoTask přinést Vaší organizaci?

snížení přepravních nákladů

30

více dokončených úkolů

15