Skip to main content

Hledáte nástroj pro analýzu prostorových dat? Vyzkoušejte GeoMarketing

By 20 března, 2017Google, Mobilní, Služby

Je možné, aby analýza prostorových dat byla jednoduchá rychlá a efektivní? Ano je to možné – jediné, co potřebujete, je správný nástroj. Analýza velkého množství prostorových dat je důležitá především pro společnosti velkým počtem poboček a klientů (obchodní řetězce, zákaznické servisy, banky, atd.). Tyto společnosti potřebují mít co nejvíce informací o umístění svých existujících a plánovaných poboček a jejich okolí. Jako reakci na tyto potřeby jsme vyvinuli novou aplikaci GeoMarketing, která je kompletně založená na Google Mapách.

Výzkum společnosti Google o současném podnikatelském prostředí a jeho potřebách ukazuje, že většina podniků sbírá a vlastní obrovské množství dat a že většina z těchto dat má geografický kontext (přibližně 80%). V některých případech je obtížné analyzovat velké objemy dat v tabulkách nebo v databázích a výsledky jsou často nepřehledné. Na příklad výběr vhodného místa pro novou pobočku může být často komplikovaný a neefektivní. Je velmi obtížné brát v úvahu korelaci dat vyplývající z polohy a vzdáleností bez zobrazení dat v mapě.

Se zobrazením dat v mapě získáte úplně novou perspektivu – a přesně k tomu vám může pomoci naše aplikace GeoMarketing. Samotná vizualizace dat na mapě je však pouze začátek – GeoMarketing nabízí řadu analytických funkcí, které přispívají k lepšímu rozhodování, efektivnějšímu výběru míst pro nové pobočky, likvidaci neprosperujících poboček nebo k výběru a koupi vhodné nemovitosti.

analizy geoprzestrzenne, tworzenie własnych map, wizualizacja danych

Mezi hlavní výhody používání aplikace GeoMarketing patří:

  • významné snížení nákladů na zisk referenčních dat pro váš business
  • snadný přístup k veřejně dostupným referenčním datům a následná možnost jejich editace
  • rychlá a snadná vizualizace velkého množství dat na mapě
  • rychlé a efektivní provádění prostorových analýz a následné zveřejňování výsledků, které je možné použít v nabídkách a prezentacích; velké urychlení práce
  • Jednoduché a intuitivní rozhraní Google Map umožňuje pracovat s mapami a vytvářet analýzy všem zaměstnancům bez nutnosti kontaktu s GIS specialisty a analytiky

Nová verze aplikace umožňuje:

  • vypočítat zájmové oblasti pomocí mechanizmů Google Map a upravovat je podle času (je zohledněna dopravní situace)
  • Vizualizovat vlastní data a data třetích stran nad mapovými podklady Google
  • provádět prostorové analýzy založené na filtraci podle polohy nebo podle atributů
  • pomocí referenčních a demografických dat (POI Google Maps, demografická data, příjem obyvatelstva, správní hranice, atd.) provádět důležitá obchodní rozhodnutí: zvolit polohu nové pobočky, zhodnotit potenciál nového trhu, identifikace „bílých míst“, vnitřní a vnější konkurenční analýzy („kanibalismus“)
  • sdílení výsledků na mapě a jejich následné zanesení do prezentací nebo nabídek

Jak to funguje?

Ve zkratce takto:

oie_transparent (1)

Každý uživatel aplikace GeoMarketing může vytvářet vlastní projekty, které nazýváme obohacené mapy, ty potom může sdílet se svými kolegy. Obohacená mapa se může skládat z libovolného počtu vrstev. Aplikace poskytuje svobodu ve výběru stylu samotné mapy a použitých vrstev. Je možné vrstvám přiřazovat styly podle jejich atributů. Aplikace dále umožňuje shlukování bodů a tvorbu heat map..

Chcete vidět GeoMarketing na živo?

Mohlo by Vás také zajímat:

DOPRAVNÍ ZÁCPY, DOVEDNOSTI, PŘEDPOVĚĎ ČASU NA CESTĚ – NOVÁ VERZE APLIKACE GEOTASK GLOBEMA SE ZAŘADILA MEZI VYSOCE CENĚNÉ PARTNERY GOOGLU